2015年10月23日星期五

轉季 之 痘痘篇

呢排皮膚勁差😭,要邊內調外敷。
內調,每個星期都去睇中醫調理身體。中醫師話我脾胃差,所以多痘痘出。我早排每訓一晚覺就標一粒痘痘係塊面,我都未試過塊面咁多痘痘,真係成個人都down哂。所以就去睇中醫,我呢個中醫d藥好正,因為我唔鍾意飲苦茶,而呢個中醫係食藥丸既,又方便又唔難食。
(詳情可以下次再講多d。)

外敷,就要勤做深層清潔。不過做完都有痘痘,我就將我個深層清潔海底泥mask敷係痘痘上過夜。只需要點係痘痘面(可以完全覆蓋痘痘既份量),因為唔想d mask 會整污糟枕頭,所以我會剪d好細細既薄棉花痴係面頭。(好似睇緊古裝片d人咁 😂)之後就可以訓覺啦~

🕛🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕢

起身洗面,敷完一晚,痘痘即刻無咁紅,又或者有癑頭既都會谷到出黎。

如果平時敷全面的話,敷約10分鍾係mask 未完全乾哂既情況下去洗面,洗完真係又白又滑。

近排至愛。😍

沒有留言:

發佈留言